Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Chamadas
Envíos
Avisos
Acerca de
Política editorial
Evaluación
Equipe Editorial
Revisores ad hoc
Bases de índice
Declaración de privacidad
Contacto
Buscar
Periódicos
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 8 Núm. 1 (2020): Revista Vórtex
Vol. 8 Núm. 1 (2020): Revista Vórtex
Publicado:
2020-02-28
Editorial
Editorial v.8 n.1 (2020)
Felipe de Almeida Ribeiro
Visualizações: 61
24
PDF (English)
Artigos
Music Composition Today
Ming Tsao
1-10
Visualizações: 117
34
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-10
The Practice of Teaching Composition
Dániel Péter Biró
1-11
Visualizações: 171
53
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-11
Teaching electronic music – journeys through a changing landscape
Simon Emmerson
12
Visualizações: 121
134
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.12
Teaching and Learning Electronic Music Composition
Joachim Heintz
1-8
Visualizações: 113
51
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-8
In the Era of Computers, Internet and Multimedia, are we still Teaching Composers to become Chapel-Masters?
Rodolfo Coelho de Souza
1-14
Visualizações: 83
50
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-14
Invention is not taught
Flo Menezes
11
Visualizações: 106
65
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.11
Personal Thinking on the Creative Directions of Chinese Contemporary Zheng Music
Peng Liu
1-9
Visualizações: 96
63
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-9
Music – source of immense joy or of disturbing frustration?
Gabriel Mălăncioiu
1-6
Visualizações: 59
37
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-6
Teaching Music Composition: A Poetic Interdisciplinary Path Through Art and Life
Roseane Yampolschi
15
Visualizações: 82
43
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.15
The night, the music: a cognitive hypothesis
Maurício Dottori
7
Visualizações: 77
66
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.7
The analogies toy: poetic algorithm as a composition strategy
Armando Lôbo
1-7
Visualizações: 60
31
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-7
Sound Narrative: Honing a Deeper Understanding of Soundscapes
Daniel Walzer
16
Visualizações: 86
60
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.16
Shared musical creativity: teaching composer-performer collaboration
Luciane Cardassi, Guilherme Bertissolo
13
Visualizações: 206
113
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.13
Discussing the teaching of composition at the university
Yuri Behr, Clayton Rosa Mamedes, Isaac Felix Chueke
14
Visualizações: 85
43
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.14
Entrevista
Interview with Luigi Abbate
Luigi Abbate, Eduardo Campolina, Igor Leão Maia
1-31
Visualizações: 102
34
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-31
Tradução
Composição e performance podem ser, e frequentemente tem sido, pesquisa
Ian Pace, Vitória Liz P. Louveira, William Teixeira
1-23
Visualizações: 139
85
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-23
Completo
Complete Issue v.8 n.1
Visualizações: 37
389
PDF (English)
Idioma
English
Português (Brasil)
Español (España)
Palabras clave
Enviar un artículo
Enviar un artículo