Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Atual
Arquivos
Chamadas
Submissão
Notícias
Sobre
Política Editorial
Avaliação
Equipe Editorial
Consultores ad hoc
Bases Indexadoras
Declaração de Privacidade
Contato
Buscar
Periódicos
Cadastro
Acesso
Início
/
Arquivos
/
v. 8 n. 1 (2020): Revista Vórtex
v. 8 n. 1 (2020): Revista Vórtex
Publicado:
28.02.2020
Editorial
Editorial v.8 n.1 (2020)
Felipe de Almeida Ribeiro
Visualizações: 61
24
PDF (English)
Artigos
Music Composition Today
Ming Tsao
1-10
Visualizações: 118
34
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-10
The Practice of Teaching Composition
Dániel Péter Biró
1-11
Visualizações: 171
53
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-11
Teaching electronic music – journeys through a changing landscape
Simon Emmerson
12
Visualizações: 122
134
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.12
Teaching and Learning Electronic Music Composition
Joachim Heintz
1-8
Visualizações: 114
51
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-8
In the Era of Computers, Internet and Multimedia, are we still Teaching Composers to become Chapel-Masters?
Rodolfo Coelho de Souza
1-14
Visualizações: 84
50
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-14
Invention is not taught
Flo Menezes
11
Visualizações: 107
65
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.11
Personal Thinking on the Creative Directions of Chinese Contemporary Zheng Music
Peng Liu
1-9
Visualizações: 96
63
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-9
Music – source of immense joy or of disturbing frustration?
Gabriel Mălăncioiu
1-6
Visualizações: 60
37
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-6
Teaching Music Composition: A Poetic Interdisciplinary Path Through Art and Life
Roseane Yampolschi
15
Visualizações: 82
43
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.15
The night, the music: a cognitive hypothesis
Maurício Dottori
7
Visualizações: 80
65
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.7
The analogies toy: poetic algorithm as a composition strategy
Armando Lôbo
1-7
Visualizações: 61
31
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-7
Sound Narrative: Honing a Deeper Understanding of Soundscapes
Daniel Walzer
16
Visualizações: 85
59
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.16
Shared musical creativity: teaching composer-performer collaboration
Luciane Cardassi, Guilherme Bertissolo
13
Visualizações: 205
113
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.13
Discussing the teaching of composition at the university
Yuri Behr, Clayton Rosa Mamedes, Isaac Felix Chueke
14
Visualizações: 85
43
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.14
Entrevista
Interview with Luigi Abbate
Luigi Abbate, Eduardo Campolina, Igor Leão Maia
1-31
Visualizações: 103
34
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-31
Tradução
Composição e performance podem ser, e frequentemente tem sido, pesquisa
Ian Pace, Vitória Liz P. Louveira, William Teixeira
1-23
Visualizações: 139
85
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.33871/23179937.2020.8.1.1-23
Completo
Complete Issue v.8 n.1
Visualizações: 37
389
PDF (English)
Idioma
English
Português (Brasil)
Español (España)
Palavras-chave
Enviar Submissão
Enviar Submissão