Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Portal
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 17 No. 2 (2022): Revista InCantare
Vol. 17 No. 2 (2022): Revista InCantare
Published:
2023-12-14
Full Issue
PDF (Português (Brasil))
Elementos Pré-textuais
FICHA CATALOGRÁFICA
3
PDF (Português (Brasil))
SUMÁRIO
4-5
PDF (Português (Brasil))
EXPEDIENTE
2
PDF (Português (Brasil))
EDITORIAL
6
PDF (Português (Brasil))
Artigos
POSITIVE YOUTH DEVELOPMENT: PERSPECTIVES FOR RESEARCH AND INTERVENTION
PERSPECTIVAS PARA A PESQUISA E INTERVENÇÃO
Hellen Tsuruda Amaral, Josafá, Lidia Natalia Dobrianskyj Weber
7-29
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2022.17.2.8314
ANÁLISE DO PERFIL ACADÊMICO E QUANTITATIVO DE ESTUDANTES UNIVERSITÁRIOS COM DEFICIÊNCIA DE UMA UNIVERSIDADE ESTADUAL DO PARANÁ EM RELAÇÃO AOS DADOS DO CENSUP 2019
Gabriele Struginski Pereira, Carlos Fernando França Mosquera
30-47
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2022.17.2.8290
PROPOSTA DE ANÁLISE MUSICOTERAPÊUTICA DE CANÇÕES A PARTIR DOS CONCEITOS DE SIGNIFICADOS E SENTIDOS DE VYGOTSKY
Hermes Soares Dos Santos, Liliane Martins Furtado Oliveira Lehtonen Souza Martins Furtado Oliveira Lehtonen Souza, Lydio Roberto Silva, Gislaine Cristina Vagetti
48-69
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2022.17.2.8275
Assistive Technology for playing wind instrument with tracheotomy
Graciela Broqua
70-74
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2022.17.2.8279
INCLUSÃO EM MUSICOTERAPIA
DESAFIOS E NOVAS PERSPECTIVAS
Noemi Nascimento Ansay
75-85
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2022.17.2.8500
UMA ENTREVISTA COMO NARRATIVA DE SI COM A PROFESSORA DRA. ROSEMYRIAM CUNHA
Ana Maria de Barros
86-91
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2022.17.2.8540
Current Issue
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Browse
Make a Submission
Make a Submission
Keywords
Most Read Articles
Corporeidade e Existência em Merleau-Ponty
121
Teaching practice and the learning of children with Autism Spectrum Disorder (ASD) in elementary education: a literature review
120
LA RESISTENCIA AL NO VERBAL: DE LA MUSICOTERAPIA A LA TERAPIA BENENZON
90
ASSISTIVE TECHNOLOGY AND UNIVERSAL LEARNING DESIGN TO SUPPORT INCLUSIVE PEDAGOGICAL PRACTICE
83
Ring around the rosie: music, literacy, and education schools
80