Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Portal
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 16 No. 1 (2022): Revista InCantare
Vol. 16 No. 1 (2022): Revista InCantare
Published:
2023-11-17
Elementos Pré-textuais
CAPA
1
PDF (Português (Brasil))
EXPEDIENTE
2
PDF (Português (Brasil))
FICHA CATALOGRÁFICA
3
PDF (Português (Brasil))
SUMÁRIO
4-5
PDF (Português (Brasil))
EDITORIAL
6
PDF (Português (Brasil))
Artigos
A INFLUÊNCIA DA PRÁTICA MUSICAL NO DESEMPENHO DO PROCESSAMENTO AUDITIVO CENTRAL EM ADULTOS
Vanessa Bohn, Louise Mendes de Moraes, Pierangela Nota Simões, Roseli Terezinha Tomé Pires, Débora Lüders, Maria Renata José, Adriana Moreira de Lacerda
7-21
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2022.16.1.8093
VIOLÊNCIA NO CONTEXTO DO ENSINO SUPERIOR
UMA REVISÃO DE ESCOPO
Sheila Beggiato, Crismarie Casper Hackenberg, Valdomiro de Oliveira, Gislaine Cristina Vagetti
22-40
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2022.16.1.8174
INVESTIGANDO A ATENÇÃO COMPARTILHADA DE CRIANÇAS COM TRANSTORNO DO ESPECTRO DO AUTISMO EM SESSÕES DE MUSICOTERAPIA
Carolina Santos, Fernanda Miranda da Cruz, Jacy Perissinoto, Ana Carina Tamanaha
41-53
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2022.16.1.8189
QUANTITATIVE ANALYSIS OF QUALITATIVE DATA: USE OF TEXT MINING TECHNIQUES FOR MUSIC THERAPY CLINICS
Frederico Pedrosa, Jeniffer Reis
54-70
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2022.16.1.8293
Current Issue
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Browse
Make a Submission
Make a Submission
Keywords
Most Read Articles
Corporeidade e Existência em Merleau-Ponty
121
Teaching practice and the learning of children with Autism Spectrum Disorder (ASD) in elementary education: a literature review
120
LA RESISTENCIA AL NO VERBAL: DE LA MUSICOTERAPIA A LA TERAPIA BENENZON
90
ASSISTIVE TECHNOLOGY AND UNIVERSAL LEARNING DESIGN TO SUPPORT INCLUSIVE PEDAGOGICAL PRACTICE
83
Ring around the rosie: music, literacy, and education schools
80