Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Portal
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 14 No. 1 (2021): Revista InCantare
Vol. 14 No. 1 (2021): Revista InCantare
Published:
2023-09-26
Full Issue
PDF (Português (Brasil))
Elementos Pré-textuais
CAPA
PDF (Português (Brasil))
EXPEDIENTE
PDF (Português (Brasil))
FICHA CATALOGRÁFICA
PDF (Português (Brasil))
SUMÁRIO
PDF (Português (Brasil))
EDITORIAL
PDF (Português (Brasil))
Artigos
PERSPECTIVA DOS ALUNOS DO CURSO DE BACHARELADO EM MUSICOTERAPIA SOBRE A DISCIPLINA PIANO POPULAR
Camila Fernandes Figueiredo
6-24
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2021.14.1.4662
A MÚSICA E A DEPENDÊNCIA QUÍMICA: UM OLHAR SOBRE A LITERATURA NACIONAL
Guilherme Afonso Silva de Resende, Frederico Pedrosa
25-43
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2021.14.1.4455
A PERSPECTIVA DOS/AS MUSICOTERAPEUTAS E ALUNOS/AS SOBRE A RELAÇÃO TERAPÊUTICA: CENTRALIZADO NO SUJEITO.
Majori Machado Albuquerque, Sheila Maria Beggiato
44-65
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2021.14.1.4419
FATORES DE RISCO E DE PROTEÇÃO NO DESENVOLVIMENTO DA DEPRESSÃO: UMA ANÁLISE DO FILME CORINGA
Ana Claudia Ambiel Gaigner, Graziela Sapienza, Bruna Burko Rocha Chu
66-89
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.33871/2317417X.2021.14.1.7923
Current Issue
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Browse
Make a Submission
Make a Submission
Keywords
Most Read Articles
Corporeidade e Existência em Merleau-Ponty
121
Teaching practice and the learning of children with Autism Spectrum Disorder (ASD) in elementary education: a literature review
120
LA RESISTENCIA AL NO VERBAL: DE LA MUSICOTERAPIA A LA TERAPIA BENENZON
90
ASSISTIVE TECHNOLOGY AND UNIVERSAL LEARNING DESIGN TO SUPPORT INCLUSIVE PEDAGOGICAL PRACTICE
83
Ring around the rosie: music, literacy, and education schools
80